Snart helg!

Äntligen snart helg, får se vart det bär av i helgen! Men måste berätta en sjuk grej i skolan. Vi sitter på radio lektion i skolan och då är det några utlänningar som jobbar med nån garderob precis utanför klassrummet. Sen sitter vi och tittar på han för han var fett knepig. Då tittar han tillbaka på oss och kan aldrig hålla mig för skratt så typ börjar småskratta DÅ FLINAR HAN AS LÄSKIGT TILLBAKA PÅ OSS! haha! han var sjukt läskig sen när vi gick ut ur klassrummet gick vi väldigt fort därifrån och han glodde som fan med sitt fula flin! läskig kille!.. Nu sitter jag och lyssnar på Therapy - All Time Low tröttnar aldrig på den! Den är sjukt fin! Men iaf, imorn har vi skön sovmorgon till 10:40 sen 30 min spanska sen har vi lunch så skön dag! slutar även runt halv 3 eller nå. Sen blir det väll stan antar jag. Hoppas mitt paket från smartguy kommer imorgon. Sen måste jag köpa en ny jacka men har fan ingen som helst aning vad jag ska köpa!?
Men nu lackar pappa som vanligt för jag spelar för högt när de ska sova så ingen idé att sitta här!


marcus skrev:

Sv; Jo men jag ska ha två ställ i vinter har jag bestämt mig för, så det kommer bli det översta och sen ett knallgult ställ :)



Snygg blogg btw! :D


BLOGG: http://mmarcusolsson.blogg.se/
DATUM: 2009-10-01 TID: 09:15:34

bea skrev:

kan du sluta se pedofiler ;)


BLOGG: http://dontcallmepeanut.blogg.se/
DATUM: 2009-10-01 TID: 17:09:55




Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback