julhelg

Nu har jag inte skrivit nånting pga. av att hela min familj har typ vart här hela tiden. Det innebär Ida, Carolina, Therese och Jennie med familj. har haft fullt hus. Har väll varit en härlig julhelg, men man märker att man börjar uppskatta julafton mindre och mindre för varje år. Man ser fortfarande glädjen bara lyser i ungarnas ögon, och de är ävll bra de för de är lite barnen högtid.Har iaf vart kul att hela familjen varit samlad, de händer inte speciellt ofta då alla bor så jävla spritt. men aja, de var en lyckad julhelg iaf. Tog hyffsat mycket kort, får se om jag orkar ladda upp dom. Men iaf, idag ska vi hela gängen gå på Avatar på bio. hoppas den är bra för jag har höga förväntningar. Och imorgon bitti sticker vi till vår stuga i lofsdalen. Så jävla taggad, fan va kul de kmr bli! och på tisdag kommer hela gänget från sala! Vi kommer ha så jävla kul, sikket öös! Men nu ska jag packa lite till innan vi drar på avatar, för sticker tidigt imorgon, har datan och kameran med mig så kommer lägga upp bilder allt eftersom här! :)





Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback