LetsMakeItBetterThenTheLastYear

Jahapp nu är snart veckan slut, har inte uppdaterat mycket då jag alltid varit upptagen eller så har datan varit de. De varit sjukt kul här.´Har varit skidåkning, skoteråkning och massa skojj varje dag! Tyvär blev de för kallt att åka skidor idag så vi åkte bara lite. Dock tog det en jävla tid att komma upp, speciellt för vissa, haha! så blev de lite krig att få upp varandra. Kul som fan har de varit iaf! Idag var gubbarna så tråkiga så vägra låna ut sina skotrar, så jag och pontus drog ut på min! Jag körde, as always, och pontus åkte på bob efter. Gick fint! Åkte väll inte speciellt fort, kanske 50-60 men kul vare! skriver mer när jag kmr hem :) blir åka tidigt imorn, de suger. Alla kommer ha världens morron humör. Men skriver när jag far hemmåt!
 
Saknar dig min älskade sofia! :(<333


sofia skrev:

jag saknar dej:(<333


DATUM: 2010-01-02 TID: 01:46:55




Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback