Yesterdaygonebyfar

Igår var det en ganska skön dag i skolan, lagom ansträngande. När jag kom hem tog jag det bara lungt, gjorde ingenting sen tagga framför tvn innan paradise hotel! Sen ganska tidigt natti natti. Idag var det sjukt dryg dag, bara massa föreläsningar och tråk, men behövde inte jobba iaf. Nu kollar jag igenom bilderna från dagen med niklas och linus nere i ug. Sjukt kul när vi var i skrapan p-huset. haha en tant sätter sig och ska backa ut sin bil och ser att jag och niklas står bakom henne, så hon tkr väll typ att vi är i vägen så backar skit knasigt sen typ 3 meter rakt bakåt in i en stolpe? haha! helt sjukt kul sen börjar hon skylla på oss? haha jävla sopa, körkort i julklapp fan... Dagen fail!





Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback