lastweek!

Okej, sista lov veckan har varit väldigt bra! Träffat sofia mer än vanligt och haft jätte mysigt och bara tagit det lungt och igår kom även simon och linda till stan! Igår var Jag med Niklas,oskar,pontus,simon och linda och hennes kompis. Gjorde inte speciellt mycket drog mest runt på stan och så. Sen senare mot kvällen kollade vi på film hemma hos mig men blev inte sent alls då jag skulle till skolan idag. Första skoldagen var ganska skön, kul att träffa alla igen oxå. Men den var inte så tråkig som jag trodde och hade frväntat mig, men imorn blir de jobbigare, men aja bara gilla läget. Idag har vi oxå varit med linda och simon och har bara tagit det lugnt idag med, men de är skönt att inte göra nånting ibland. Sen drog alla åt varsitt håll så jag och simon drog runt på stan ett tag käkade lite och så. Sen nyss så sa jag hejdå åt dom på station. Aja kul att va med dom iaf och hoppas de snart kommer hit igen! :) och Nu ska jag lägga mig i sängen och börja bli trött, måste orka gå till 4 imorn, sen får man träffa skaffthuvudena igen och de cp-skadade! :D 
  
 
Jag älskar dig sofia, du är så speciell! :)<333





Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback