danföredanföredan...

igår kväll så var jag med pontus o niklas, vi tog de bara lungt, sen drog vi ner på stan och käkade på amore. Sen drog vi hem igen, och gjorde ingenting. de stanna inte kvar så länge, var helt sjukt trött! somnade typ direkt. 
 
Idag klev jag upp runt ett, gjorde ingenting på hela dan. Fanns ingenting att göra. Sen senare på dan så drog jag och pappa ner på stan för jag skulle köpa lite varmare skor. skulle kika på fred perrys skinnskor, men de satt jättekonstigt. De var inte snygga i modellen heller. Gick runt och kika lite, ville bara köpa nya sommar skor, men fick inte för jag skulle köpa ett par som var varma. Sen gick vi till Carlings och där hitta jag ett par sneaky steve som faktiskt var snygga, trots att de var ett par vinterskor. jag gillar inte vinterskor över huvudtaget men de var faktiskt helt okej! Deras färgade skor är helt sjukt snygga! så jävla stiliga! men kände att svart var bäst för vintern. här var iaf dom jag köpte, kosta dessutom bara 699 :- är bra pris för skinn skor. :)
 
 






Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback