1489minusute

Igår var jag på gryta med matte, niklas och pontus. Vi gjorde inte speciellt mycket, tog de bara lungt hemma hos matte. Sen drog vi till näckrosen och käkade. De var lite kul när jag kom dit, för mitt hår var helt vitt så dom trodde jag hade blondera håret! haha! skulle aldrig falla mig in att blondera håret, usch! Sen senare cyklade vi hem, fyfan vad kallt de var! helt sjukt, frös sönder mina fötter! när jag kom hem tog de flera timmar innan jag hade känsel i fötterna igen! haha! usch, äckligt kallt. så nu blire att kika upp ett par nya skor. ;) men vet inte riktigt vad jag ska ha. alla varmare skor kostar minst 1000 kr. Men aja får väll bli så ;). Nu väntar jag på gänget och alla sen får vi se vad som händer. 





Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback