greatestloveofall

Igår var det en trevlig dag! först var jag med sofia och tog de lungt, sen efter ett tag mötte vi upp resten av gänget på stan sen blev de bio, sherlock holmes! den var faktiskt mycket bättre än vad jag hade förväntat mig. jätte bra film! Sen efter den drog vi till lägenheten bea bor i ett tag, sen gick jag och lanerva hemmåt åt varsitt håll. När vi gick förbi en byggnad så står det en äcklig gubbe i trappuppgången till ett lägenhetshus som de håller på och bygger, skit läskigt! lanerva började springa och skrek till och mitt hjärta slog i hundra! inte kul!
 
Idag gick jag upp runt 12 sen blev de att plugga matte direkt! inte kul, men måste göras. Förstår matten sakta men säkert iaf! Sen senare kom sofia hit och vi har bara kollat på film oså, jätte mys!
 
Älskar dig sötnos! <3





Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback