HärSitterViOchHarDetBra

Idag kriga jag upp skit tidigt för att kunna åka skidor, var så jävla taggad! sen kollar man på termometern så var det över -20. Så vi sket i det för dagen. Senare på dagen så åkte vi och hydre pjäxor och köpte skipass. Fick såklart de fulaste pjäxorna som fanns därinne, stog nånstans att de var dom som Hitler använde. tror de iaf, precis likadana iaf! Senare på dagen chillade vi bara, men inte allt för sen efter lunch så kom resten av "tha gang" upp. Då blev de lite mer öss! Först gjorde vi inte så mkt, för de var så slut efter resan, men senare drog kaoset igång! Lirade lite wii, spelade kort och så. Sen så drog jag,jocke,dennis och pontus "torsten, totte" ut med skotern. skit kul att åka själva. Sen när vi kom in tog vi de lungt igen. Sen senare mot kvällen blev vi så jävla rast lösa så jag,dennis,totte och frida drog ut med sparkarna. Skit kul att köra nerför backarna här. Går skit fort sen mosar in varandra i snövallarna. Och som vanligt så blev de jag som fick va offer. Först ett dyk rakt ner i snön sen gick de fan bara utför. Men fick nog när pontus skjutsa in mig rakt in i vallen i full fart så flög med huvudet före ner i snön så blev skit blöt/kall osv. så då drog vi hem. Sen har vi alla setat o spela mario bros hela kvällen! riktigt kul för allt blev så fel!
 
-Ta mig i bubblan!
-Jag kommer!
-Satsa!
-Jag tar de i munnen!
 
Haha sen kom alla på hur fel de lät! haha fan va vi garva, har skit kul här med alla! :D
 






Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback