Mostimportant

I fredags blev de att va med niklas, pontus, oskar, amanda och bea. Vi var vid niklas ett tag och väntade på att dra och käka, men ingen pallade gå runt på stan så satt i niklas trapphus tills vi ville gå till spicy. På vägen dit fick jag reda på att sofia och hennes tjejkompisar oxå skulle dit, stor chans? Sen när vi kom dit så gick amanda och mötte hennes kompis niclas, så han käkade med oss. blev väldigt rörigt med alla Nic(k)las och allt. Vi hade sjukt kul när vi käka, och jag fattar inte vad personalen på spicy hot säger! sjukt kul! Sen garva vi åt allt och ingenting och bea försökte spruta cola genom hennes ögon och näsa, men hon är som hon är? Tillslut så kom vi därifrån och då drog vi alla hem till mig, trevligt trevligt. Tog de bara lungt och kollade på film. 
 
 
Igår så kom sofia på eftermiddagen och vi tittade klart på johan falk serien. Sen skulle vi gå och käka på kajens fik men dom stängde 21 och vi trodde (lr jag) att dom stängde 22, så jag fick laga mat, haha? Näe, inte gott! Sen så kollade vi på tv och efter ett litet tag så kom Amanda och Niclas förbi. De var trevligt. Kul med nytt folk! Iaf då de är trevliga och så. :) Sen efter ett tag så gick de till sina bussar. Då gick sofia och jag och la oss i sängen, och tittade på film och så, jätte mysigt! Sen låg vi i sängen hela morgonen, och hon gick till bussen nyligen. Nu ska jag bara ta det lungt och tagga inför en ny skolvecka! får se om de kommer bli kul eller om de kommer suga! Men men thats life!
 
You make my day 





Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback