lofsdalen = ös? jaaa!

okej, har vart grymt dålig på att uppdatera, menmen. har haft mkt att göra packa och massa, sen haft främmande och annat shit. Nu sitter jag iaf i vårat fjällhus med pontus och imorn kommer även dennis,frida och jocke. Kommer bli riktigt kul! Idag åkte vi lite skoter, min starta prima! men pappa blev typ galen på sin och allt kaosa, sen fick jag o pontus igång den. Sen drog vi iväg! Fett kul de är! fan de här man lever för. ;) lyckades nästan välta runt ett par gånger men klara mig sen när vi körde på vägen, när vi skulle hem så försökte jag typ drifta och fick för mkt ställ och sen snodde jag runt helt in i en vall, haha! Senare på kvällen så drog jag och pontus ut med sparkarna och körde. Bara kötta ner för backen, as hög fart, sen rakt in i en fet snövall så man flyger över den, typ 2 meter högt och över 3 meter långt, skit kul! ingen kontroll alls i luften har man! :)
 
Men nu sitter vi och ska typ gå och sova, väldigt snart, lr ja nu. och imorn blire att dra till backen med mina ny pimpade skidor, så jävla slitna så klistra lite, blev nice! Men tyvär är mina pjäxor för små, så måste hyra, hatar att låna grejjer. Men köper nya nästa år ist. Nej hörs imorn, här kmr mina skidor! :)
 

 
 






Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback