skön dag

Idag är det nästan bara musik hela dagen, så jävla skön dag! Idag ska jag mathilda,mimmie och tony spela in i studio. hoppas det blir bra och hoppas mimmie kommer ihåg texten! (Y) Älskar musiken på vår skola så jävla skön och man får spela hur man vill skit kul! sen efter musiken har vi spanska och jag har ingen aning vad som var läxan tills idag så får träna snabbt innan lektionen. Nu blire att fixa färdigt! 


Polly skrev:

SV: Hur fixa du menyn när den hoppade ner



Det var min pojkvän som fixade det tyvärr.. Men alla koder har ju en början <..> och ett slut </..>. Jag minns inte vart, men man får kolla runt för det är någonstans som du glömt slutklammern. Tror det var i kodmallar. Lycka till! :)


BLOGG: http://karinkallaspolly.blogg.se/
DATUM: 2009-09-29 TID: 13:33:56

Sofie skrev:

Hallå där. Jag hittade en tjej som hjälpte mig med min meny.. Tydligen "fattades en </div> på slutet" Och jag hade inte ens varit inne i mallarna och fifflat. Så kolla, precis som föregående talare sa, att allt börjar och slutar med såna där tecken.. Hoppas det löser sig!


BLOGG: http://baglady.blogg.se/
DATUM: 2009-09-29 TID: 18:12:48




Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback