Nej nu...

Nej nu ska jag ta upp det här igen med bloggandet! Igår var jag med sara niklas och oskar... hände en liten rolig grej.. Jag,sara och niklas går upp för trappen och sen frågar jag om sara känner "en" person och då typ skriker 

sara: hon är så ful och äcklig!
jag: schh! kanske hon som sitter där? (5m ifrån oss)
sara: oj!
och vi *asg* haha var fett fult!
menmen, fick iaf nån nytta gjord köpte nytt wax för matpengarna jag fick av mamma när dom åkte. dom har varit borta i prag sen i söndags och kommer hem idag, dom ville inte va borta över helgen för dom trodde jag skulle ha fest -.-! 
Sen till en liten mysko grejj, är det bara jag som har konstiga polacker i min trädgård som meckar med nå stenar :S!


Jessika skrev:

akta så ni inte blir lurade på pengar! såna där är livsfarliga. gör jobbet, men tar betalt hur mkt som helst bara för pengarna skull liksom


BLOGG: http://thejessdiary.blogg.se/
DATUM: 2009-09-24 TID: 19:02:05

Kim.b skrev:

vart bor du nu för tiden? :O för de där ser verkligen inte ut som i sura xD


DATUM: 2009-09-26 TID: 13:18:46

cgmb skrev:

Bor vid östra hamnen i västerås :) andra sidan centralen ;)


DATUM: 2009-09-26 TID: 13:26:05

bea gelius skrev:

jag brukar också ha massa folk som random bygger om vid mig :)


BLOGG: http://dontcallmepeanut.blogg.se/
DATUM: 2009-09-26 TID: 14:12:34

Kim.b skrev:

Vadå äre studentlägenhet lr har hela familjen flyttat? :P


DATUM: 2009-09-26 TID: 15:30:06




Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback