Ångest

Har länge tänkt på det men fan vad jag ångrar att jag inte vågade välja estet på carlforska, ist valde jag en säker linje... Skulle valt det jag verkligen kände för. Ist ångrar det bittert idag. Hade fått jobbat med det jag älskar mest av allt. Men nu har jag iaf fått valt musik i skolan så vi har musik hela tisdagarna men liksom är inga lektioner direkt. Det är bara aha hej du är här, sätt er i grupp och gör en låt, hejdå. Man blir inte bättre direkt är ju ingen utbildning. Menmen tänker inte hålla på och byta nu bara gilla läget. Imorn är det iaf en skapligt skön dag i skolan men kl 8:20 ska jag vara hos tandläkaren så jävla segt börjar 10 annars! segt! Men slutar runt 2 sen får vi se vad som händer. Nån som vill ses och hitta på nånting kanske? :)





Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback