Aktiv helg!

Den här helgen har varit sjukt slitsam som grundades på en jobbig skolvecka! Först fredags var vi ute och gick runt i stan med massa sen gick vi hem till mio och var där med en massa sen kom ganska sent efter att ha cyklat hem med sara och mathilda. sen igår kväll drog jag till bea där de va några sen vid typ 2 tänkte jag dra hem men "fick" typ inte dra hem för dom så fick stanna kvar där och sova över. vi somna väll runt 4-5 kanske sen som vanligt ska dom stressa upp vid typ halv 10 och kaosa och härja så jag och niklas i stort sett gick hem i sömnen. när jag kom hem kolla jag på idol avsnittet som jag missa sist och sov en liten stund. sen hela dagen idag har jag krigat med den här sjukt dryga hemtentan om olika epoker? helt meningslös inte fan blir man smartare av den iaf...Men nu är ny vecka som gäller, nya basgrupper och ny period i skolan bara hoppas på det bästa! :)


Felicia skrev:

sv: jaså det tycker du hehe :D


BLOGG: http://feliiziiad.blogg.se/
DATUM: 2009-09-27 TID: 22:52:10




Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback