Vad ska man skratta åt?

Jag gillar verkligen inte den här reklamfilmen! asså är nästan som om man ska tycka att det blir kul när praktikanten kommer in? Men det är inte ens gjort för att man ska skratta med han, bara åt han!? Fan va kränkande, nej usch! Borde inte ens få visas så här. Hoppas att det finns nå vettigt så det görs något åt de här!  


bea skrev:

haha varsegod cäpä :)


BLOGG: http://dontcallmepeanut.blogg.se/
DATUM: 2009-10-17 TID: 12:30:16

Anonym skrev:

Anledningen till att den praktikanten är med är för att ica är i typ förbund eller något med handikapsföreningen. Det tycker i alla fall jag är rätt. För liksom, varför ska inte dom få göra reklam? Jag tycker att det som är kränkande är att människor tror att man ska tycka att det ska vara roligt. Det är i alla fall vad jag har hört och som sagt tycker jag att dom har all rätt att göra reklam dom också! :) sen om man tycker att det är roligt är upp till var och en. Tänkte bara att du skulle veta ;)


DATUM: 2009-10-18 TID: 03:50:43




Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback