Tråk på station

Den här fina filmen på vårt roliga liv från västerås central får avsluta kvällen! 
Haha, bara så ni vet är jag så kamera skygg för lanerva(hon som kör sina grymma moves!) hade dampat lite i mitt hår och lekt lite? Så jag hade årets morgon frilla! :D Men en söt tant som det tog 5 min innan vi kom på att hon hade konstigt hår, och tydligen ingen mössa? Sen massa knepigt folk som tittar lite halv underligt på lanerva. HAHA!
LOVE U GUYS! :D<3
Godnatt på de! :D


Anonym skrev:

Killen som knäcker bloggfjortisarna och berättar

sin vinkel ur livet..



Missa inte detta



www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

www.radiopojken.se


DATUM: 2009-10-05 TID: 06:18:51

bea skrev:

tanten som fes och gjorde sneaky min :D:D:D


BLOGG: http://dontcallmepeanut.blogg.se/
DATUM: 2009-10-05 TID: 10:20:23

amanda skrev:

vadå alla kolla mysko på mig?! du är mysko mikael :D


BLOGG: http://amandalanerva.blogspot.com
DATUM: 2009-10-05 TID: 14:25:54




Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback