tråk halloween!

idag blev de först att cykla till gryta där matte,oskar,pontus och niklas var. Sen drog vi runt lite, och gjorde ingenting. senare åkte vi till 55:an och mötte adde, adam och robin. där man även fick en vanilla coke! like it! sen åkte vi runt och inte gjorde nånting. sen hade vi tänkt att göra nå kul mot kvällen med blev inte alls så. var ute ett tag till, men blev sjukt kallt så vi drog hem till adam och chillade ute på viksäng. (där fick vi en glad adam oxå aiiight?) haha. Sen sög vädret och alla drog hem så då drog jag oxå hem. Nu har jag precis "lånat" 3 filmer som jag ska titta på inatt, för imorn är det sista dagen på lovet så blir att ta de väldigt lungt. Hemma, chilla och kika film. men nu tbx till filmen!

Haha ! finns de nå konstigare än när helt okända personer säger hej eller ropar ens namn på stan till en?
 
 
 


Passar jag i keps? :)



Adam heter jag skrev:

På mitt hjärta har jag: Jippi :)


BLOGG: http://Jag har en blogg :)
DATUM: 2009-10-31 TID: 23:30:37

micaela skrev:

Helluh :3 du passar i keps ^^


BLOGG: http://micaelanilssons.blogg.se/
DATUM: 2009-11-03 TID: 18:41:58




Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback