Nån som ser nå i dimman?

Imorse när jag vakna såg jag fan inte ens grannen. haha. Sen har det hela dagen varit nån skum fuktighet i luften. as drygt. allting blir fuktigt och äcklig. Hade musik som vanligt hela dan. spelade in numb - linkin park på musiken. den blev ganska bra, fast vi stressade som fan för att jag och mathilda skulle på radio sak i skolan. Efter den så väntade jag o emil på spanskan, men vi klrde vår grej med Ana så vi slapp spanskan och fick läxa ist! haha bäst! Sen hade vi musik igen, då vi spelade lite mixade låtar. det ända som är tråkigt är att det är alltid någon borta. skit segt, för vi kan aldrig spela ihop oss helt. men så är de väll när man är några stycken. Nu ska jag byta om och nörda dator hela kvällen!
 
 
 


Anonym skrev:

fin bild:)


DATUM: 2009-10-21 TID: 15:32:41




Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback