Musik dag!

Idag blev de musik hela dagen. (nästan) hade musik fram till 2, men blev inte mycket gjort, men nu har vi bytt låt som vi ska göra cover på, igen! segt.. Sen hade vi spanska prov. det gick väll sådär. Efter de så hade vi ungefär 2 timmars rast tills vi skulle ha musik. så först sega jag högberg o dg lite på stan. Sen efter typ våldgästa vi amanda, haha! Hängde där en liten stund. sen efter de gick vi 4 hem till mig tills vi skulle börja. När vi kom till musiken så hade alla gitarrlektion utom jag o dg, så vi satt o lira lite. kulkul! sen drog alla utom jag,dg och högberg så vi satt o lira efter det tills ca 6. sen nu har jag ätit oså och sitter här, som vanligt! Men nu ska jag lira lite café world! underbart!.. hörs senare! :)





Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback