Kallt!

Skön dag i skolan men lite kaos vid maten, men. Sen som vanligt KAOOOOS på UF först nötterna gör ingenting! årets stolpskott! Sen när vi ska färdigställa vår marknadsundersökning och allt ligger i tony´s skåp så vi kunde inte göra nå. Så vi fick sitta o mejla marknadsundersöknings frågorna till olika företag i hela landet! aja, funkar ju de å! Sen tog jag sällskap med niklas hem, sen efter att jag hämtat min NYA CYKEL! (äntligen!) så drog vi till gryta där vi va med matte och pontus oxå! Kom nyligen hem, och fy satan vad kallt det börjar bli! suger!!! Så måste slänga in en fin bild från i sommras!

Sen en fin bild på min nya cykel som jag hämta ut idag helt gratis! För nån stal min bästa cykel i mitt liv! och kunde inte få en likadan! </3





Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback