kallt!

Idag har vi inte gjort mycket alls men ändå har vi det? Först kom oskar och rodney hit och vi väntade på joshe och pontus. när dom väl kom så lagade vi lite mat. sen kom niklas efter att han hade tränat färdigt. Sen drog vi ner på stan till donken och sen fastna vi på stan. Vi mötte massa folk och efter en stund kom sanna och henni och var med oss! :) vi typ åkte hiss? haha! åkte fan hiss 1000 gånger. Ganska skön dag ändå. har bara setat och pratat oså:) Det var ingen som skulle hitta på nå kul. men det blev kul stund tals iaf. Men nu ska jag väll lägga mig helt ensam i min iskalla säng :(</3 Men imorn får vi se vad som händer, har lust att ta en lugn dag under tak. Nån som vill komma och typ chilla hos mig? :) call me!


Emilia skrev:

Sv: Vilken go blogg du har^^


BLOGG: http://emilializette.blogg.se/
DATUM: 2009-10-10 TID: 15:12:30

Tuomas skrev:

Du har kanske en iskall säng. Men här uppe (i norrland) börjar ALLT vara iskallt


BLOGG: http://tomppe.wordpress.com
DATUM: 2009-10-12 TID: 00:23:56




Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback