Japp! för så äre.

Idag var det fan en skön dag i skolan. började 10:40 då hade vi cirka en kvarts spanska. värt? nej.. sen lunch med emil o linn. :) Sen efter det hade vi UF, och idag gick det fan lite bättre. Vi gick ner på stan och gjorde marknads undersökning. Fyfan vilken snygg tjej på cut and blow! ojojoj... Och eftersom vi var på stan så behövde vi inte komma tillbaka till återsamlingen. Men det gick sådär på marknadsundersökning var några som var positiva iaf! (Y) Sen när vi var klara med de, var jag med niklas. Vi har typ inte gjort nånting på hela dan. Så vi drog hem till mig och kollade på Män som hatar kvinnor. Den är sjukt bra, men den är fan bra hemsk asså! usch.. Sen så ni vet så är jag inte inne på msn pga att mitt internet är fucked up! så kommer inte in på msn? men jag kommer in på alla internet sidor, men nå fan är det segt allt. Sen en sak.. Vem det än är som ringer mig med dolt nummer hela dagarna? antingen är det bara lägga av eller säg  vem det är? mycket till liv att ringa med dolt nummer 4 ggr om dan? nej. så sluta tack! Imorn är det segaste dagen nånsin! radio projekt hela dagen. Sjukt segt. men har iaf en bra grupp! :) Sen efter det får vi se vad som händer. Bara höra av sig ;) Aja men dålig uppdate nu för internet är cp knullat. men så kan det vara! Men hörs väll imorron kväll lr nå! CIAO!


berit skrev:

SV: haha vi 4 är kaos :D:D och vi är ju bäst :L


BLOGG: http://dontcallmepeanut.blogg.se/
DATUM: 2009-10-08 TID: 22:48:30




Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback