Äntligen helg!

äntligen har vi slutat vår cp sega dag! Skit tråkig och seg. Fick typ inga uppgifter så jobbade i stort sett ingenting på hela dan. Har bara väntat på att klockan skulle bli 4 så jag kunde cykla hem. Så jävla skönt. Och ingen är hemma heller. ganska ofta nu. Så blir nog att käka ute om någon har lust! hoppas det... ikväll blir det iaf ut på stan. sen får vi se vart kvällen leder. Hoppas det händer nå kul.  Men ska väll ta nå smått och äta.  Sen höra med folket vad som händer. Nån som vill va med är det bara att ringa. Roligare desto fler man är! så ska man tänka! :D btw... haha läraren i skolan blev sååå ägd idag! hatar henne... Har nånting emot mig. Stog inne på deras lektion och titta på niklas(helt tyst). då kommer hon och typ puffar bort mig bah ursäkta! jag bah jaha? sen ställer hon sig och glor mig i ansikte. jag bah vad äre? hon bah har du lektion här? jag bah nej? jag går i 2an? hon bah jah exakt vad gör du här då? jag bah nej kollar bara vad niklas gjorde. hon bah gå härifrån. jag bah nej kollar bara. jag stör han inte ens ? inte nån annan heller? hon bah det är precis som om jag skulle ställa mig o kolla på dig i hissen? (ett klassrum) jag bah japp! för det äre! hon bah ja samma sak. Jag bah ja jo klart exakt samma sak. sen gick jag ut. så jävla ägd! alla skratta åt dig! haha, ganska kul faktiskt!





Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback