14/10

Kom hem för typ en timme sen från bion. Skulle möta sanna på stan, så missförstod vi varann så gick om varandra på varsin sida gatan vid asea, märkte sen att vi borde stannat. haha! Sen gick vi till bion, och hämta våra tickets. jävla snubbe i kassan då, årets stolkskott! Tillslut lyckas han få ut våra biljetter. Sen efter ett tag på trappen så fick vi komma in i salongen. var inte många på den filmen ska jag säga. Vi satt helt ensamma på raderna längst fram. sen kommer de ett par, lite yngre, och sätter sig så nära som de går? jävla nissar. Sen börjar reklamen, och han, killen. Han sitter och garvar sönder att reklamen och vrål diggar musiken o shit? haha! Sen var filmen lite väl detaljerad och visade mer än vad jag ville se iaf. haha! då sitter han där med sin flickvän bah, Nice! varje gång? haha, skum kille. Men filmen var iaf bra, helvete vad vi hoppa till på ena delen. shit, mitt hjärta slog i tusen! Men filmen var helt klart se värd. Lite mer spännande en ettan tycker jag. När de väl var slut gick vi som 2 kylskåp till station för att vänta på sannas buss. Sen nästan ordagrant sprang jag hem, var fan is på backen, självklart lyckas jag halka, men skrota inte som tur va! men direkt efter kommer en tjej, på samma ställe och ramlar. Haha! älskar skade glädje! men nu ska jag sova och tagga för imorn! Btw, se filmen! :D


Markus skrev:

NU tycker jag att de ska bli lite mer bilder Mikael :)


DATUM: 2009-10-15 TID: 11:05:20




Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback