spanskainmyhjärtaNOT

idag var jag helt död när jag vaknade. kunde fan inte sova inatt, låg och kikade film tills sent in på gryningen. vaknade vid halv 11 att de spöregnade, men som tur var fick jag skjuts till skolan! sen hade vi expo gick riktigt bra, as nöjd med min logotype! :) sen så hade vi engelska och går inte att fokusera sig på den där freakin' skolan. menmen, sen åkte jag och niklas mot stan för jag skulle möte sofia och niklas skulle hem. sen gick jag och sofia hem till mig och vi gjorde samma som vanligt. :) sen efter hon drog orkade jag inte ens tänka på spanskan. så jävla stressad över skolan, och får ingenting gjort i skolan, kan inte fokusera på det jag ska göra och är aldrig ens sugen att gå dit. får fan mer gjort hemma. men, nu sitter jag iaf och tittar på paradise hotel, och nu ska jag kika vidare! :)





Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback