Skämt?

idag var det sån där "rolig" skola igen. började med UF och vi fick fan ingenting gjort. Omg vilka nötter man jobbar med, inte sant! shit... Sen hade vi radio och började med att snacka om allt med kg bloggen, så töntigt att prata om. fan inget att bry sig, skvaller är ju alltid kul? samma sak som aftonbladet, expressen osv. ganska töntigt att ta bort dom... Sen började dom komma in på alla uppgifter vi ska ha. och vi fick typ 148 uppgifter, som ska vara klara den här veckan! dom är fan galna? Varför ger dom oss inte bara nå piller som gör så att man blir deprimerad och sönder stressad? sjukt... Den där skolan kan inte planera! usch. Efter skolan var jag tvungen att gå till cykelringen för pappa har haft sönder min cykel, men dom laga den på 15 sek. sen skjutsa jag niklas hemmåt med ett snabbt på ica! godis? aiight! Sen nu sitter jag och lyssnar på Friday night boys, sjukt bra! borde plugga men är bara så irreterad på den här skolan. Blir inge kul på utvecklingssamtalet pappa kommer skälla ut dem för allt strul och oordning. skämmigt.. för dom asså. Nej nu ska jag lyssna vidare! 
  
 
 





Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback