sjuklinglikamedfilm

idag har jag bara legat och kikat film hela dan och runt 5 så kom mina föräldrar hem igen. då åkte jag och pappa och hämtade mina 3 paket från posten. :) återkommer till de... låg och kika film sen ser jag min döö fina bild på amanda aka lennart aka anki & pytte lanerva. Då ville dom storma hit fast jag var sjuk, så då kom pontus niklas amanda och bea. var lite skönt med sällskap iaf. kikade på hata göteborg och på smällen. blev lite fotande, alltid kul att leka paparazzi med min kamera! :) men de drog strax efter 9 så jag tar de lungt igen. blir att va hemma imorn med, vet inte vad som hänt med mig, orkar inte göra nånting. min kropp är helt knas, helt utmattad. 
 
tillbaka till paketen jag fick! några fina,trevliga saker! :)
 

 

 





Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback