Nya kläder!

Idag har vi skön dag i skolan, började med lite spanska vid 10:40, as skön lektion, tog de bara lungt. Sen blev de att käka lite. Sen efter de hade vi UG igen.. hatar det men. Så vi drog till banken medans de andra jobbade i skolan. Vi kommer till SwedBank och skolans har gett oss helt fel information. Så vi gick från skolan till mig och sen till banken SEN till skolan igen, helt i onödan.. Så vi kom dit sen slutade vi. Så fick ingenting gjort idag, jo visst ja, vi hann skriva period loggen för period 2. Sen kom jag hem efter att ha gått i 18 minus och 15 meter slask! nästan iaf. Så hamnade jag vid datorn och mamma o pappa började tjata om nya skor. Har tröttnat på alla mina så ville ha nya, ett par i en annan färg. Men fick inte köpa tygskor för dom. då tyckte dom de va helt onödigt. Så vi kompromissa lite så då blir de att beställa de här imorn istället! :)  
  
 
 
Sen när jag hade bestämt de, kom jag på, SHIT jag har ju växt ur mina vinterbyxor! Så började kika, och jag måste ha Turkosa Burton till min Burton jacka! Fan va snyggt!
 
Sen kom jag på att jag ville ha en ny hoodie oxå! hehe. Hitta sjukt många snygga då, alla vinter kollektioner har kommit ut! Ska väll försöka få mig en av de här! Vill ha nån varm mysig tröja nu när kylan kommer. Så hoppas jag kan få en av min generösa mamma! :D
 
 
 


jenny skrev:

din blogg är grym !:D


BLOGG: http://thaipinnen.blogg.se/
DATUM: 2009-11-06 TID: 21:37:50

rebecka skrev:

tänkt den ¨då som har junkyard i stan ;)


DATUM: 2009-11-19 TID: 13:40:10




Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback