Ny period

Igår blev de verkligen att bara ta det lungt med syrrans ungar. satt och kika barn filmer med lilla Henry och victoria. aldrig en lugn stund med dom två! ;) Sen blev de tidigt isäng men jag somna inte tidigt för de, men hade iaf sovmorgon till 12 så de var skönt. vaknade runt 10 duschade och fixa mig, sen ringde jag niklas och väckte han som tur va för han hade försovit sig. sen gick jag hem till han för jag hade min cykel där, så vi chilla där ett tag sen cyklade vi till skolan. ny period i skolan nu så. idag hade vi först expo, ganska skönt för känns inte som en vanlig lektion. sen hade vi även engelska där vi kolla på alice i underlandet, helt störd film. sen fick vi tjockaste häftet vi ska läsa. Dom e så fattiga så kopierat hela boken ist för att köpa den till alla! haha! sen kl 4 hade jag utvecklingssamtal med mathias. det gick faktiskt förvånansvärt bra! fick massor med beröm att jag hade mognat och inte var lite snabb i käften som förut. har alltid fått skit för dumma kommentarer och haft dålig attityd men nu var de inge sånt utan han var förvånad och glad över att jag har förändrats så mycket. sen när vi tillslut var klara drog jag med pappa på stan och kollade vinterbyxor. testade burton nya men satt as konstigt så får se vad jag köper. sen när vi var klara mötte jag sofia som följde med mig hem efter. satt o kika film o lite tv och tog de lungt bara. mysigt! ;) nu ska jag spela eller nå. sen imorn har vi tema dag så ska stanna hemma och läsa i häftet ist! :)
 
Den som väntar på nå gott väntar aldrig för länge! ;)





Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback