Lördag kväll med plugg!

Igår blev de att vara med oskar,joshua och pontus ett tag efter skolan. Vi gjorde typ ingenting satt med syrrans ungar och kika någon skit tråkig film. jämt när dom är här ska man anpassa sig efter dom, de är de ända som är negativt. annars är de jätte söta ungar som livar upp stämningen lite i vårt hus! sen efter jag hade ätit så drog grabbarna och jag mötte lilla söta sofia, haha. Vi gick hem till mig och kollade på lite film och tog de lungt. De är skönt att bara ta det lungt och kika lite film men nån ibland. När klockan närmade sig midnatt så följde jag med henne till stationen för hon skulle ta bussen hem till gryta. Så kom vi massa för tidigt så stog där och prata i typ en halvtimme. När jag kom hem blev att kika de 2 nya Johan Falk filmerna som finns på "byrån". Älskar dom filmerna så jävla bra! helt sjukt. man måste bara titta vidare när man sett första. skit spännande och väldigt bra skådespelare. Nu har jag pluggat ett tag med vårat analys arbete efter vårat radio projekt. Skit segt att bara sitta o skriva o skriva. Men nu orkar jag inte göra nå mer, så får jag göra resten imorgon. Nu ska jag duscha och fixa mig sen bär det av till höiem och får se vad vi hittar på. Blir väll att umgås med matte,joshe, pontus och bröderna höiem. ! hör av er! ;) 
 
 





Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback