känslanavattmanmåstetillskolan

idag vaknade jag sent som vanligt, as skönt att vila ut ett par dagar och inte göra ett skit! gick upp runt kl 1, sen hoppade jag inte i en lång varm dusch, och typ halvsov i duschen. helt sjukt skönt. börjar äntligen bli lite bättre. satt och kikade lite film och tv, sen strax efter 4 så kom sofia och gav lite sällskap. :) mysigt :) sen för typ 1 timme sen gick hon till sin dans. så nu sitter jag själv igen och tittar på tv. imorgon måste jag fan gå till skolan. är fortfarande lite sjuk, men är iaf lite bättre. men imorgon ska jag skriva matteprov och orkar inte rester. så måste pallra mig till skolan, får se hur mkt jag orkar. Nu ska jag väll slå på en film och plugga lite matte, sen får vi hoppas att jag snart mår bra. vill bli frisk till helgen! :)





Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback