I miss the second heartbeat

Idag började dagen med att kliva upp lika trött som vanligt, duschade i en halvtimme nästan. as skönt. sen drog det mot pettersberg och bk tiger! älskar det. där hade vi lite pulsträning och gick typ 2 km. Efter de så fick vi ta oss tilbaka till skolan. och sen hade vi vanliga tråkiga lektioner tills 1 då våran grupp gick och gjorde oss klara för att sända lite radio! Och jag och lina var programledare. Precis innan programmet så var man lite nervös men det släppte ganska snabbt. Det var riktigt kul när man väl kom i gång. Det gick riktigt bra tycker jag. vi fick beröm av lärararna osv. Efter de så drog jag hem direkt och pluggade. har så jävla mycket skit i skolan nu. as tråkigt. sen när jag var var klar för idag och inte orkade göra nå mer, så drog jag ut med oskar och pontus. gick till stan drog en donken. Sen hade vi ingenting att göra så vi drog till rocklunda och kom in på bandyn gratis när vi sa att vi var 15! haha. Stog där ett tag och kollade, mötte lite folk. Sen när vi tröttnade så åkte vi mot stan. Fyfan! vad kallt det var att cykla i snöstormen. Snöflingorna piskade en i ansiktet! sen snålade jag på oskars moppe så det gjorde ännu ondare! men jag kom hem snabbare iaf. Nu sitter jag och lyssnar på musik medans jag väntar på att min kladdkaka i ugnen ska bli klar! Dagens låt!
 
 
 


Bosm skrev:

SV: tack mickcp:D om du var seriös ;) ont öga


BLOGG: http://dontcallmepeanut.blogg.se/
DATUM: 2009-11-05 TID: 22:38:54




Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback