hemma dag

Idag blev de att va hemma och vila och ta igen lite. sov till typ 12 eller nå sen blev de upp och äta och sätta igång dagen. Sen satt jag mig vid datan och bara fördrev tiden med lite musik och så. sen senare på dagen kom delarna till vårt kök som vi ska göra om. kommer bil snyggt! hoppas iaf de för den pengen! sen efter de så åkte jag o pappa till erikslund för att kolla på tv. Fyfan vad mycket det finns att välja mellan. Men får se vad de blir senare! sen så kolla jag även på högtalare till min iMac. ljudet suger i datans högtalare. sen kikade jag även efter ett par skor, men fan finns ingen butik i västerås som har snygga skor? helt sjukt.. nu blir de att äta sen bara ta de lungt och sen imorgon ska jag till tandläkaren. så jävla segt. men får iaf lite sovmorgon tack vare det! hoppas dom kan rycka min jävla grill snart! hatar den.. 





Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback