Goes around

Igår kväll blev de först att vara med grabbarna och lira lite wii och bara ta det lungt. Sen efter ett tag kom även bea aka BOSM och sen lanerva och lekte med oss. Då drog vi till coop sen hem och kika film. Nu har vi även fixat klart i köket. blev faktiskt mycket mysigare i köket nu, dock tog dom min tv och satt där. Men nu får jag en ny ist så, ja, kan inte bli bättre än en ny större tv! :) Nu sitter jag och lyssnar på en underbar låt från itchy daze, låten heter Monster. Sjukt skön! riktigt bra band faktiskt! synd att jag har så sjukt dåliga högtalare till min iMac. men jag ska väll fixa nya så småningom. önskar att man hade ett par BOSE men de är så jävla dyra, så inte ens värt det. men nu ska jag lira lite gitarr! :)





Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback