End of the week.

Igår blev de att vara med pontus,niklas,oskar och matte. Vi träffade albin, carl och hanna ett tag på stan sen gick vi och hyrde filmen Boy A. Den var inte alls bra, skit seg film. nej inte alls värd att se. Men sen när filmen var slut så drog dom hem, och då la jag mig och tittade på filmen Taken. Den är riktigt bra däremot, den tycker jag alla borde se. Sen har jag nyligen vaknat sen käkade lite lunch. Idag får vi se vad som händer, en hel del plugg blir de iaf. måste bli klar med tentorna. as tråkigt! Men jag har iaf beställt ett par converse idag. Blir väll ett köpa ett par till så man kan variera. pappa sa de iaf, så får fråga han!
 


Clara skrev:

vilken fin blogg du har :D ! kolla gärna in min :D


BLOGG: http://claradenunderbara.blogg.se/
DATUM: 2009-11-09 TID: 19:07:28

jenny skrev:

snygga:)


BLOGG: http://thaipinnen.blogg.se/
DATUM: 2009-11-13 TID: 12:37:42




Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback