dåhademannyatänderdå

nu har jag precis kommit hem från tandläkaren. och nu har dom tagit bort tandställningen! :D fyfan va skönt de är, och de blev allt lite skillnad. haha. helt lena tänder känns jätte roligt. hade den bara i typ 15 månader. skulle haft den till augusti men hade så lätta tänder så gick mkt snabbare. nu fattas de bara en blekning så är de perfekt! när jag cykla hem så åkte jag förbi en tant med rulator på trottoaren. direkt jag åkt förbi henne hörde jag ge fan i att cykla på trottoarN! jag bah MEN OM DU INTE SKULLE HA DIN FETA RULATOR SKULLE ALLA FÅ PLATS HÄR!  fan va arg jag blir, hatar tjuriga gamlingar som ska bry sig om allt o alla. dom kan fan sköta sitt eget. förstör bara samhället. men nu kikar jag sunes jul och äter godis! för jag är lite sjuk idag så tar de lungt hemma! :)





Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback