Crew@mikeagain!

Igår blev de att jag var med lanerva,bea,niklas, pontus och efter ett tag kom sofia. vi satt på mitt rum och kikade på Tomten är far till alla barnen, och vad bea nu översatte de till. tomten är barn till alla farna o fan vet allt! haha cäpä... Sen så blev alla lagom rastlösa så när mina föräldrar gått ifrån tv rummet så gick vi ner o spela lite wii och härjade lite som vanligt. kul var de iaf att driva lite på skojj med varandra med fläktande läppar och små pannor! :)
 
sen efter ett tag gick vi mot stan. För bea skulle hem och lanerva skulle till bussen, så vi andra gick till subway. Sen efter de drog pontus och niklas hem till pontus och jag och sofia gick hem mot mig. Hann inte speciellt långt innan sofias mamma ringde och sa att hon skulle hem, så vi gick o sa hej till hennes mamma sen åkte dom hem. Tänkte att hon skulle sova här men, nej blev inte så. tänkte ladda upp lite bilder från gårdagen! ;)
 

 

 

 

 

 

 





Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback