1941

Idag var det en underbar dag! först var det inställd boxning på pettersberg så vi fick börja 10 istället för halv 9. sen hade vi lite matte, efter de hade vi expo A vilket jag tycker är väldigt kul, idag fick vi bara jobba med att göra en logotype för sitt företag. det är skit kul! sen efter de hade vi Meko och vi pratade bara om våra betyg sen fick vi sluta! så jag mathila och mimmie satt och jobbade lite med expo:n efter de till typ 4. gick väldigt bra faktiskt snart klar med min logotype. sen cyklade jag hem med mathilda i det underbara vädret? naa.. Sen när jag kom hem så kikade jag kläder med mamma och tillslut fick jag de jag ville ha mest av mamma och pappa!<3 äntligen, tack jätte mycket! :D
 
Först ett par vinterbyxor från NITRO tills vi ska till vår stuga i nyår! :D
 

 
sen fick jag äntligen köpa den sjuuukt snygga hoodien från Humör! :D
 





Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback