Trööög natt

natten i går var lite störd.. börja med att man "bråka" med therese om vem som skulle få izabelle^^ aja det sluta väll med att hon fick övrehalvan. Menmen.. Sen låg man med min fina samsung mobil o smsa med nån tjej till 4 lr nå om massa trams och sånt jag inte tar upp här. nu är det väll bara att antingen pallra sig ner till stan och kolla på ny gitarr och studio saker lr så duschar jag och väntar på izabelle.. får väll se om hon kmr tillslut man vet aldrig med henne har jag märkt :O Men måste iaf till musikbörsen nån dag och välja ut mic o akustisk gitarr inte helt fel ;D ikväll är väll beräknat iaf att titta film oså med izabelle sen får vi se hur länge det blir den här gången sist sov jag inget på hela natten. Nu blire dusch o mat sen fix ^^,





Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback