Shoppppaaa :D

Idag blev det tillslut stockholm gick upp kl 6 för skulle åka med pappa till jobbet sen T-banan in till centralen :D Kom dit as tidigt fick vänta i 1 timme innan allt öppna (Y) Men när det väl öppna så var fan allting utsålt :O Alla snyggaste kläderna var slut :O Var in på Get Done hitta en tröja bästa affären (Y) hitta även en D&G klocka, men mamma hade inte pengar nu, så blir senare :D sen gick vi till NK hitta jeans, men såklart inte i min storlek. sen in på pub(g-star) as schysst folk där :) fanns inte heller nå, alla snygga modeller var slut, så fick gå tbx till NK och köpa jeans där. Sen skulle jag köpa nån t-shirt, samma sak slut överallt. Men tillslut hitta jag så. kan ju inte åka hemifrån stockholm tom hänt!? :O 
Sen fick jag hjälp av en tjej på NK att hitta nå snygga kläder så gick med henne där ;) Fick ihop lite plagg då :) Sen alla fred perry, ljung, ed hardy, lyle & scott allt var slut i min storlek :O Menmen var nog i alla MQ affärer i Stockholm så hitta tillslut :D
Nu blire att leta rätt på D&G klockan, måste ha den!!! :D





Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback