Västerår glittrar denna vinterafton!

Idag har vi haft musik hela dagen. Har hjälp några tjejer på musiken att göra bakgrunds musiken till deras låt, för de hade bara en text. Sen spelade vi in den. Om jag inte får mvg i musik nu är det något knasigt!¨Vår grupp har gjort 2 låtar plus att jag och mimmie gjorde omslaget till skivan. Sen nu har jag hjälp dom med deras låt. Aja, hoppas jag får mvg iaf! Men som sagt var jag ut med oliver och fota lite, fan va kallt de var. helt sjukt röd om händerna men tappade känseln efter ett tag, så då gick de bra att ta kort. De var dock inte så lätt att ta kort när man hade en hund som slet och drog hela tiden. Var inte så lätt att hålla kameran still ;)
 
Men här kommer några av bilderna från idag!
 

 

 

 


 

 






Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback