svinissuger

Idag hade vi igentligen musik, men vår musiklärare bad vår grupp att göra omslaget till skolans skiva ist. så jag och mimmie satt och gjorde den idag ist för att vara på musiken. sen efter de så hade jag matteprov, och de gick helt åt helvete. så nu kommer de bli lite extra matte, jag fattar inte mycket av matte b asså. de är helt sjukt svårt! efter jag hade misslyckats totalt med provet så mötte jag pappa på stan för vi skulle ta sprutan, men den var ju såklart slut. så vi får ta den en annan dag. Imorn är de ufmässa på skolan, och får se hur de går. massa shit att släpa till skolan iaf, men de går nog bra. Nu ska jag hitta nå bra på tv, och sen visa en liten teaset på skivomslaget vi gjorde!



nu kommer även mimmie bli kändes som modell på kg-skivan! :)






Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback