sjuksomenhalvkratta

anledningen för att de inte blev nå skriva igår var för att...
 
i skolan sög de för jag kände att jag mådde skit, men var tvungen att stanna för vi hade uf-mässa. så när de väl blev dags, så kände jag hur allt gick åt helvete. blev sjukt uppstressad och allting gick fel, vår monter blev sjukt ful och allt blev misslyckat, och efter att ha varit där ett par timmar så kände jag hur skit jag mådde, kändes som jag skulle bara ramla ihop. Men jag var ju tvungen att stanna så var bara att kämpa. Sen tror man de inte kan bli värre men då går brandlarmet. Då kommer brandbilar och skit för de var inget test. så vi fick stå ute och frysa i en kvart kanske. sen när vi kommer in så var de strax min tur att stå i vår monter. De kändes nästan som jag skulle svimma för allting snurra och benen var sjukt svaga. men vi fick kämpa igenom skiten. sen när vi städat klart började jag kämpa hemmåt och var väll ungefär vid storagatan då kedjan på cykeln hoppar av. då kunde de fan inte bli värre, så fick gå hem. sen när jag kommer hem tog jag tempen. då märkte jag att jag hade 40 graders feber. och blev bara värre under natten. och idag är det iaf lite bättre men ska försöka bli frisk till helgen. nu ska jag fortsätta vila.





Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback