sistaveckan!

idag var det då skola igen, segt som fan! hade verkligen ingen ork att jobba. nu vill jag bara ha lov! och de där sega manuset som ska vara klart på engelskan går ju helt åt helvete. men aja de måste göras så får se hur de blir. efter att ha setat kvar ett tag i skolan och skrivit på det så cyklade jag hemåt, men kom bara till stan innan jag träffa sofia, och hon följde med hem till mig ett tag innan hon skulle på dansuppvisning. sen efter att hon åkt käka jag liteoch sen satt jag mig och kolla på Bullet in a bibble! Tkr att alla borde se den! helt underbar! 
  
- THIS IS A BIG FUCK YOU TO ALL THE POLITICIANS!
- THIS SONG IS NOT ANTI-AMERICAN, ITS ANTI-WAR!!
 
riktigt stjärna! men nu ska jag duscha sen blir de väll sängen!





Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback