samewearclothing

idag hade vi musik som vanligt hela dagen, men pluggade mest spanska på musiken. sen käkade jag med mimmie och julia på sturegatan pizzerian. sen hade vi musik igen, hur skönt som helst med musik till 2. Sen gick jag till skolan för att skriva spanska prov. gick väll sådär, missat massa lektioner när jag var sjuk, så kunde inte så mycket. men när jag kom hem satt jag mig och kikade lite kläder. hitta massa snygga t-shirts. Måste verkligen ha nya, mina börjar bli så tråkiga. Hoppas jag får ihop ganska mycket för annonserna på tradera. Finns hur mycket som helst snygga t-shirts från somewear och your eyes lies mm. Men nu ska jag kika vidare på Patrik 1.5, underbar film! :D





Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback