ochsåvardeskolaigen

helgen blev rätt så skön faktiskt, började med lite chill med familjen + en 3/4 familj till. sen på lördagen så var jag med niklas, pontus, mathias, amanda och bosm tror jag hon heter? jag vet väll inte.. vi var lite överallt men till slutet av kvällen drog vi hem till mig och kikade på The strangers. och pontus kissa ner sig som vanligt, fjolla. ;) 
 
igår så var jag med sofia, kollade på Where the fuck is santa!? med bam margera! så jävla skön film. den måste ses. underbaraste jul filmen. hel helgen har haft lite plugg i sig här o där, men idag när jag kommer hem måste jag plugga på allvar till matteprovet som jag har imorn, med kvardreringsregeln, vet knappt va de är, och ännu mindre hur de stavas. Men sånt är livet! tyvär... 
 
i fredags fick jag även hem mina kläder, och i lördags drog jag ner på stan och köpte ett par nudie jeans. lägger upp bild senare, när jag kommit hem från skolan. nu ska jag fixa mig sen kila till skolan.





Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback