hemmakvällmedsmåttingar

Igår vare skola, och vi var på CareofHaus med vårt UF företag och då vare så att jag fick sköta snacket. ;) men de gick faktiskt riktigt bra tycker jag! och han ville hjälpa oss! så de var ju positivt. sen efter skolan så drog jag hem med niklas och väntade på att pontus skulle komma till oss. sen när han hade kommit så åkte vi 3 ner på stan för att kika lite. jag hitta iaf ett par jeans som min syster ska hämta ut idag, och de andra kikade lite. Sen när jag kom hem så hade mina t-shirts kommit, riktigt snygga! hela kvällen bestod sen av att sitta och kika idol med familjen och systers små barn! var ett tag sen, de var ganska skönt att ta det lugnt en hel kväll. Jävlar vad erik är grym! fyfan hade gåshud över hela jävla kroppen! han är helt sjuk, hoppas han vinner! men tycker att tove skulle varit i finalen iställer för calle. men aja världen är inte perfekt. ;)  
 


kan du gissa ? skrev:

calle !!!


DATUM: 2009-12-05 TID: 18:21:10




Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback