fattigsomenlus

Fyfan för den här dagen säger jag bara! fick en skön natt! gick upp och käka och fixa mig, sen gick jag mot friidrottshallen där vi skulle ha idrott. Jag fick lov att köra löpning istället för styrketräning. skulle springa 2km på tid, och sprang på 7:30 typ, vilket jag var nöjd med eftersom jag fortfarande är sjuk. sen efter de en seg dag i skolan. När vi senare hade Meko "medie kommunikation" så fick jag en sjuuuk huvudvärk, trodde jag skulle svimma! Fyfan tur vi fick sluta tidigare. så då drog jag ner på stan och kikade lite.
 
sen när jag kom hem dog jag typ i sängen. men sen blev de lite julmust och knäck! <3
Sen nu ligger jag i sängen med årets huvudvärk, fan va de suger! men har iaf klickat hem lite kläder idag! Det kommer mer snart oxå. :)
 

 





Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback