3eadventhlgen

I fredags var jag äntligen frisk igen men satt iaf hemma och kollade på idol finalen och sen lite annat, bara tog det lungt. sen på lördagen drog jag ner på stan med pontus och kikade runt lite överallt och käkade även en amore. satans mycket folk, gick knappt att komma framåt för allt var så mycket i vägen. Sen när vi satt o käka så gick brandlarmet i gallerian så det kom massa brandmän och shit. men de var bara falskt alarm. Sen när vi var klara på stan drog vi hem till mig. och lite senare så kom bea och amanda och efter ett tag till så kom niklas. vi gjorde väll igentligen ingenting speciellt på hela kvällen. men satt uppe till typ 4 nånting och gjorde ingenting. Sen så trängde alla ner sig i vår soffa och somnade. Sen drog idag på morgonen/förmiddagen. Sen dess har jag inte gjort nå annat än att hämta min cykel på cykelringen. Hoppas jag får träffa sofia senare, föör längesen nu. men smell ya l8r! :)


BOSM skrev:

SV: hahaha den står i trappen, du kommer så inte våga dig hem till mig förän efter jul mohaha. Grinchjävlel varför skriver du inte mer om vår kväll i lördags? :O


BLOGG: http://dontcallmepeanut.blogg.se/
DATUM: 2009-12-14 TID: 13:12:34

LISA MARKLUND skrev:

Hello there :>

vad gör du idag? :) Ngt skoj kanske? :*


BLOGG: http://endastlisa.blogg.se/
DATUM: 2009-12-14 TID: 16:00:06




Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback